FAQ

1. Waarom moeten we op voorhand betalen?

Er is maar 1 gastenkamer. Het feit dat u betaalt, is voor u een zekerheid dat de kamer effectief voor u gereserveerd werd. En voor mij een zekerheid dat u wel degelijk van plan bent om te komen logeren.

2. Wanneer kunnen we inchecken?

Bij voorkeur wordt er ingecheckt tussen 15u en 20u. ALTIJD op een uur van afspraak (tot maximum 21u). U kan natuurlijk ook buiten deze uren inchecken. Contacteer ALTIJD Kathleen i.v.m. inchecken. Indien er duidelijk communicatie is, is er heel veel mogelijk. Een vroegere incheck hangt echter steeds af van de beschikbaarheid van de kamer. Denk eraan dat nadat de vorige gasten uitgecheckt zijn, de kamer ook nog grondig dient gepoetst te worden. U kan natuurlijk steeds uw bagage achterlaten en al een sleutel oppikken. Ook hier is een goede communicatie belangrijk.

3. Wanneer moeten we uitchecken?

Uitchecken kan tot 10.30u. Wanneer u later wenst uit te checken (bijvoorbeeld omdat u naar een trouwfeest ging) dan dient u dit OP VOORHAND te melden.

4. Waarom is reserveren via Booking.com duurder? 

Booking.com vraagt een commissie. Die wordt doorgerekend aan de gasten.

Lees ook punt 12.

5. Moeten we de parkeerplaats op voorhand reserveren?

Neen, dat hoeft niet. Parkeren is bovendien ook gratis.

6. Welke faciliteiten zijn er?

Selemo is een B&B, geen luxe-hotel. Er zijn geen extra faciliteiten. Wel biedt uw kamer gratis koffie- en theefaciliteiten, gratis shampoo/douchegel/condtioner/bodylotion. Er wordt een handdoekenset voorzien voor elke gast. Er is een haardroger. Verder vindt u op uw kamer ook nog een koelkast en toeristische informatie.

De kamer heeft een eigen terras en ingang. En een badkamer met ingemaakte kast, inloopdouche, dubbele wasbak en een afsluitbaar toilet.

7. Kunnen we onze fiets veilig stallen?

U kan uw fiets stallen op uw eigen terras of op het terras van de ontbijtkamer.

8. Zijn er nog andere gasten?

Neen. U bent de enige gasten. Er is maar 1 gastenkamer.

9. Kan ik het ontbijt ook ter plaatse bijbestellen?

Neen. Dat kan niet. Er is maar 1 gastenkamer. Alles wordt pas aangekocht nadat er gereserveerd werd.

10. Zijn er goede restaurants in de buurt? 

Zeker. Meer info hierover vindt u op de website.

11. Is er WiFi?

Op uw kamer en uw terras kan u best inloggen op Selemo_F met het wachtwoord dat daar voorhanden is.

12. Is een niet-restitueerbare reservatie terugbetaalbaar?

Neen. Een niet-restitueerbare reservatie is een aanbod op Booking.com. Hierbij ligt het risico volledig bij diegene die deze reservatie maakt. Een niet-restitueerbare reservatie wordt NOOIT TERUGBETAALD. Selemo B&B werkt op Booking.com enkel met niet-restitueerbare reservaties.

Oscar Roelsstraat 5 - 9050 Gentbrugge - België
Alle rechten voorbehouden 2021
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin